Koszt dostawy i formy płatności

KOSZTY DOSTAWY i FORMY PŁATNOŚCI

KOSZT DOSTAWY

  1. Paczki wysyłane są przez Firmę Kurierską DHL.
  2. Koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia.
    Są one uzależniony od łącznej wagi towaru oraz wybranej formy płatności i  przedstawiają się w następujący sposób

    a) Przesyłka kurierska DHL - paczka do 30kg 

    waga (kg)

    0-30

    30-60

    60-90

    90-120

    120-150

    Przesyłka [przedpłata]

    20 zł

    40 zł

    60 zł

    80 zł

    100 zł

    Przesyłka
    za pobraniem

    25 zł

    50 zł

    75 zł

    100 zł

    125 zł

    koszt dostawy zawiera podatek VAT
    max wymiary przesyłki: 140x60x60 cm (długość x szerokość x wysokość)  , max waga paczki z opakowaniem: 30kg

    b) Paleta DHL

    waga (kg)

    150-950

    950-1950

    1950-2950

    2950-3950

    3950-4950

    Paleta [przedpłata]

    147,60 zł
     

    295,20 zł

    442,80 zł

    590,40 zł

    738 zł

    Paleta za pobraniem

    147,60 zł

    295,20 zł

    442,80 zł

    590,40 zł

    738 zł

    koszt dostawy zawiera podatek VAT
    max wymiary palety: 120x80x200 cm (długość x szerokość x wysokość) , max waga palety: 950kg

    c) Koszt dostaw Klient DETALICZNY:

    • Dla zamówień potwierdzonej wartości    poniżej    1230 zł brutto - koszt transportu KLIENT (wg tabel powyżej)
    • Dla zamówień potwierdzonej wartości    powyżej  1230 zł brutto - koszt transportu DOMIX


      d) Koszt dostaw Klient HURTOWY wg wzajemnych ustaleń



    FORMY PŁATNOŚCI

  3. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

    • Zapłać przy odbiorze (Płacisz za towar przy dostawie)
      Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki 

    • Zapłać przelewem
      Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia.
      Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpływu na rachunku.

    • Zapłać gotówką w sklepie
      Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i płatność gotówką przy odbiorze


  4. NALEŻNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZELEWAĆ NA PODANY NIŻEJ NUMER KONTA


    Nr konta: 45 1090 1199 0000 0001 1014 5315
    Nazwa konta: P.W. DOMIX Tomasz Dobrychłop , Kawnice-Kolonia 8C , 62-590 Golina
    Nazwa banku: BZ WBK S.A. 1 O. w Koninie

    W tytule zamówienia proszę wpisać numer zamówienia.

  5. Czas dostawy przesyłki uzależniony jest od sposobu dostawy towaru oraz płatności wybranych przez Klienta

    • W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w fakturze/wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie. W przypadku braku wpływu środków na wskazane konto od potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego zamówienie uważa się za ANULOWANE.

    • W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana dostawcy w trakcie odbierania towaru.

    • W przypadku wyboru formy płatności gotówką w sklepie, płatność powinna być dokonana w sklepie w trakcie odbierania towaru.

  6. W momencie składania zamówienia Klient wybiera formę dostawy oraz formę płatności które zobowiązuje się zapłacić w związku z realizacją zamówienia. Po złożeniu zamówienia w sklepie zostaje wysłany e-mail potwierdzający złożenie zamówienia.


  7. UWAGI DOTYCZĄCE ODBIORU PRZESYŁKI:

    • Paczki dostarczane są pod wskazany adres prze kuriera firmy DHL. W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę. Jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada prosimy o kontakt ze Sprzedawcą. W przypadku braku odbioru przesyłki w terminie 3 dni roboczych od dnia pozostawienia awizo zostanie zwrócona Sprzedawcy

    • Za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika sklep nie odpowiada

    • Pamiętaj, że po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika.

    • Pamiętaj, że jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

    • Pamiętaj, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to masz prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.


    • Pamiętaj, że przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:

                - szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,

                - zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,

                - ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,

                - szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem